با حضور استاندار مرکزی بهره‌برداری از محور تفرش- گیان آغاز شد

پایگاه خبری تفرش:

همزمان با دومین روز از هفته دولت و در مراسمی با حضور استاندار مرکزی بهره‌برداری از محور تفرش- گیان آغاز شد.

خبرگزاری فارس: بهره‌برداری از محور تفرش- گیان آغاز شدبه گزارش خبرگزاری فارس از اراک ظهر امروز و در مراسمی با حضور استاندار مرکزی، نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی بهره‌برداری از محور تفرش- گیان آغاز شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در مراسم بهره‌برداری از این پروژه اظهار داشت: عملیات احداث این محور با هدف حذف نقاط حادثه خیز  و در طول 14 کیلومتر آغاز شد.

مجیدرضا نصرالله‌نژاد افزود: این محور به صورت چهاربانده به عرض 21 متر در ورودی شهرستان تفرش اجرا شده که حجم خاکبرداری آن دو میلیون متر مکعب، حجم خاکریزی 353 هزار متر مکعب، حجم زیر اساس 70 هزار متر مکعب و حجم اساس آن 27 هزار متر مکعب است.

وی، تناژ آسفالت مصرفی در این پروژه را  45 هزار تن اعلام کرد و ادامه داد: به منظور ساخت این محور 28 دستگاه پل با دهانه دو تا  شش متر و یک دستگاه پل به طول هزار متر و ارتفاع  40 متر انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی ادامه داد: منطقه کوهستانی گیان که در شرق تفرش واقع شده است، اصلی‌ترین مسیر ارتباطی شهرستان تفرش به شهرهای هم‌جوار مانند قم، ساوه و تهران است.

نصرالله‌نژاد بیان کرد: متاسفانه شیب غیر استاندارد همراه با قوس‌های غیر فنی این محور در سال‌های اخیر تلفات جانی بسیاری را در بر داشته است که در نهایت مدیران بر این شدند تا همت خود را بر اصلاح و بهسازی مسیر به کار گیرند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 18:17 | نویسنده : میثم اله وردی |